Thursday, December 29, 2011

Horkyze Slize - Mam v pici na lehatku - OFICIALNY VIDEOKLIP

Horkyze Slize - Mam v pici na lehatku - OFICIALNY VIDEOKLIP Video Clips. Duration : 3.75 Mins.


Created by: NOEX PICTURES 2011 www.noexpictures.com FB: www.facebook.com Námet a scenár: Henrich Varga, Ivan Remias Réžia: Henrich Varga Kamera a postprodukcia: Alex Hajdu Strih: Henrich Varga, Alex Hajdu Asistent a svetla: Ivan Fujak Zvuk: Jano Hetmer Make-up: Soňa Bellerová Matka -- Eva Pavlíková Otec -- Rudo Kratochvíl Syn -- Martin Nahálka Ďakujeme Palinovi, Jupíkovi, Heďákovi, Ajalovi, Bercovi, Zuzke N. a Horkýžákom. ------------------------------------ Created by: noex pictures 2011 Email : noexpictures@gmail.com Follow us on Twitter: www.twitter.com FB page: www.facebook.com Making of: on.fb.me -- Žánny problém, žánne stresy Futbal ronaldniňo, messi, Ja tu varím, žehlím, perem Či sa na to nevyserem?! Ty tu kukáš na zápasy Mňa tu móže drbnúť asi Kým na teba nenakričím Mám v piči! Máš v piči?!... Dobre nehaj velká sranda Kukni na ňho na parchanta Kukni na ňho, nervy moje Toto čo je?! Toto čo je?! To si nido neda rady To je hanba títo mladí Nezodvihnú svoje rite, Do to kedy, do to videu?! Každý by najradšej ležau Pekne na lehátku, doma na lehátku (ale šak ho nehaj) Veď načo by aj behau, Keď šecko je porádku, doma na porádku Z neba nám padajú klobásy, Pečené klobásy rovno do papule (ale šak ho nehaj) A k tomu futbal pozerám si Klunne pozerám si a to aj minule minule Robota je furt a šade Treba pomócť na záhrade Krumple, mrkva, baklažány Z teba neni osoh žánny Ty tu kukáš na zápasy Mňa tu móže drbnúť asi Kým na teba nenakričím Mám v piči! Matka: Máš v piči?! Za našich ...

Keywords: horkyze slize, eva pavlikova, martin nahalka, neox, neox pictures, canon 5dmkii, canon, music, nitra, mam v pici na lehatku, alex hajdu, henrich varga, fc chelsea, Thenoexpictures

No comments:

Post a Comment