Wednesday, June 22, 2011

Gacha "Lielais MANS SINGLE" oficiālais video "MANS Lielais Klip" "

Gacha "Lielais MANS SINGLE" oficiālais video "MANS Lielais Klip" " Video Clips. Duration : 4.08 Mins.


Scenārijs: Gatis Irbe, Kaspars Jansons Klipa Operator: Martins Jansons Montaza UN specefekti: Agris Caure "Mans clips Lielais" veidots dziesmu sērijas "Mans Lielais single" oriģinālversijai, kura gada Maija dienasgaismu ieraudzīja Yes Video pamato ideju dziesmas, kas slēpjas musos Katra - UN spēja motivēt sevi pa pa pusei pilnā enamel ieraudzīt ties pusei pilnu Glass, pustukšu Nevis. Ear clips parada domu, ka in Milot, Katra ko give non-mothers, paveras pavisamUN cites pieeja lietām iespējas Quotes. Klipa parallel-ir ari uzsvērta dabiskuma loma. "Vienmēr implemented in pienāk brīdis, kad Maskam jākrīt. Tāpēc Ari Saja Klipa centāmies mes of parādīt, ka bez tam Dzive dzīvojot to dabiski, UN ir vienkārša skaista. Ka? Piemēram, special Klipa filmēšanas PROCES izvairījāmies Tadami is not pašsaprotamām na UN , iespējams, obligātām lietām pat, ka-Grims a make-up "ta saka Gacha" Vel ar klipu vēlējāmies aicinātkatru neapslāpēt sapņus UN tika savas emocijas del Baile, co-citizens to par padomāt varētu nevarētu Vai. Jūtaties brive UN izmantojiet Dzives brīžus darīšanai, plānošanai Nevis. Turklāt, papildus Klipa atainota ari ir doma, ka it vienmēr materiālās vērtības noteicošās ir, lai varētu skaisti Baudit dzīvi. "Darbs Klipa aizsākās uzreiz pec pie dziesmas publicēšanas, Maija UN tika tika paris pirms dienām pabeigti Klipa veidošanas darbo. Visilgākais Laikstika veltīts Klipa filmēšanai, kopumā gandrīz Menesi stars, jo bija Loti daudzi Kadri atkarīgi no ties apstākļiem Laika, Tomer jūnijs ...

Tags: gacho, mans lielais singls, klips, hip hop, rap, lv, latvia, latvija, gaco, electro, luize salmgrieze, es varu, canon eos 7d

No comments:

Post a Comment